HÍREK

Digitális megoldásokkal élünk

Felmérés: mindennapos a digitális csatornán történő ügyintézés

Ma már mindennapos a digitális csatornán történő – például számítógépes vagy mobil applikációs – ügyintézés, amelyet a lakosság több mint 80 százaléka használ valamilyen formában. Leginkább a bankok, a távközlési és közigazgatási szektor megoldásaival elégedettek, míg legkevésbé a biztosítási szektorral – közölte a FaceKom ügyfélkiszolgáló digitális megoldásokat nyújtó társaság szerdán az MTI-vel országos, reprezentatív kutatása alapján.

A kutatás eredményei a 18-65 éves magyar népességre reprezentatívak, az adatfelvételt standardizált módszerrel végezték júliusban. A felmérésben azt vizsgálták, hogyan látja a lakosság a nagy hazai szolgáltatók digitális fejlettségét, milyen gyakran használja, mennyire elégedett az ilyen csatornákon elérhető ügyintézési lehetőségekkel.

A közleményben kiemelték: az ügyfelek leginkább a bejelentkezéssel és ügyfélazonosítással elégedettek. Ugyanakkor úgy vélik, hogy a visszajelzést, elégedettségmérést érdemes még fejleszteniük a szolgáltatóknak.

A válaszadók 48,8 százaléka jelezte, hogy hetente használja a banki digitális ügyintézést. A termékek, ügyek jellegéből következik, hogy a távközlési szolgáltatók és közműszolgáltatók felületeit jellemzően inkább havonta, míg a biztosítók és a közigazgatás digitális ügyintézési lehetőségeit ritkábban, évente használják – áll a közleményben.

A megkérdezettek 75 százaléka alapvetően elégedett a digitális ügyintézési lehetőségek színvonalával. Szektorokra bontva

  • a bankok vezetik az elégedettségi toplistát (84 százalék elégedett),
  • második helyen a távközlési szolgáltatók (76 százalék),
  • a dobogó harmadik helyén pedig a közigazgatás (73 százalék) áll,
  • a lista végén a biztosítók vannak (68 százalék) a felmérés szerint.

Bodnár Zsigmond, a FaceKom ügyvezetője a közleményben kiemelte: a bankok digitális fejlettségéhez az elmúlt években a többi szolgáltató is felzárkózott, amit jól mutat, hogy a lakosság is egyre inkább használja és kényelmesnek találja például a közműszolgáltatók, valamint a közigazgatási szektor digitális felületeit.

A FaceKom Kft. távoli nagyvállalati digitális ügyfélazonosítást, elektronikus aláírást és kapcsolódó ügyfélkiszolgálást biztosító digitális megoldásokat nyújt a pénzügyi, a közmű, a fintech és a közigazgatási szektor szereplői részére. A cég a közlemény szerint a hazai pénzügyi szektorban piacvezető a távoli digitális ügyfélazonosítás területén.

Tervezed, lefoglalnád a nyaralást? Készülsz az iskolakezdésre? Szükséged van még hozzá plusz pénzre? Add meg a Személyi kölcsön igénylés | Zöldszemélyikölcsön (zoldszemelyikolcson.hu) oldalunkon mekkora összeget szeretnél és mi megküldjük ajánlatainkat!

#digitális #bank #közmű #telekommunikáció #közigazgatás #fintech

digitális megoldások

Forrás: www.mti.hu

MTI 2023. augusztus 9., szerda 12:17

magyarok

MEGOSZTÁS

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE ÉS ÉRTESÜLJ ELSŐK KÖZÖTT A HITELEKKEL, TÁMOGATÁSOKKAL KAPCSOLATOS ÚJDONSÁGOKRÓL!

Fontos számunkra, hogy a szabadfelhasználású hitel, személyi kölcsön iránt érdeklődők minél frissebb információkhoz jussanak, ezért lehetőséget teremtünk a kérdések feltételére, illetve a folyamatos információküldésre a heti hírlevél keretében. Köszönjük, ha feliratkozol hírlevelünkre!

KORÁBBI HÍREK

foglalkoztatottság
foglalkoztatottság

Stagnál a foglalkoztatottak száma

4 millió 699 ezer fő volt a foglalkoztatottak száma, a munkanélküliségi ráta 4,5% 2024 januárjában a 15–74 éves foglalkoztatottak átlagos létszáma az előző év azonos

TOVÁBB OLVASOM »
átlagkereset
átlagkereset

Nőtt a bruttó átlagkereset

A bruttó átlagkereset 655 600 forint volt 2023 decemberében, 16,4%-kal magasabb, mint egy évvel korábban 2023 decemberében a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 655

TOVÁBB OLVASOM »
GINOP
munkaerőpiac

Munkaerőpiaci aktívitás a GINOP-ban

NGM: a munkaerőpiaci aktivitás növelése érdekében a kormány márciusban 70, áprilisban 200 milliárd forintos kerettel indít programot a GINOP Plusz programban A munkaerőpiaci aktivitás növelése

TOVÁBB OLVASOM »
elektromosautó
elektromosautó

Elektromosautó vásárlás támogatása

Nagy Márton: európai szintű elektromosautó-vásárlásösztönző támogatást kell indítani Európai szintű elektromosautó-vásárlásösztönző támogatást kell indítani, mert a zöld átálláshoz ez nélkülözhetetlen. Nyilatkozta Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter

TOVÁBB OLVASOM »
Facebook

Kattints és csatlakozz
Privát Facebook csoportunkhoz!

Ne maradj le az új információkról!

zoldszemelyikolcson_logo

- HITELTIPPEK, SEGÍTSÉG MINDENKINEK -