HÍREK

Digitális megoldásokkal élünk

Felmérés: mindennapos a digitális csatornán történő ügyintézés

Ma már mindennapos a digitális csatornán történő – például számítógépes vagy mobil applikációs – ügyintézés, amelyet a lakosság több mint 80 százaléka használ valamilyen formában. Leginkább a bankok, a távközlési és közigazgatási szektor megoldásaival elégedettek, míg legkevésbé a biztosítási szektorral – közölte a FaceKom ügyfélkiszolgáló digitális megoldásokat nyújtó társaság szerdán az MTI-vel országos, reprezentatív kutatása alapján.

A kutatás eredményei a 18-65 éves magyar népességre reprezentatívak, az adatfelvételt standardizált módszerrel végezték júliusban. A felmérésben azt vizsgálták, hogyan látja a lakosság a nagy hazai szolgáltatók digitális fejlettségét, milyen gyakran használja, mennyire elégedett az ilyen csatornákon elérhető ügyintézési lehetőségekkel.

A közleményben kiemelték: az ügyfelek leginkább a bejelentkezéssel és ügyfélazonosítással elégedettek. Ugyanakkor úgy vélik, hogy a visszajelzést, elégedettségmérést érdemes még fejleszteniük a szolgáltatóknak.

A válaszadók 48,8 százaléka jelezte, hogy hetente használja a banki digitális ügyintézést. A termékek, ügyek jellegéből következik, hogy a távközlési szolgáltatók és közműszolgáltatók felületeit jellemzően inkább havonta, míg a biztosítók és a közigazgatás digitális ügyintézési lehetőségeit ritkábban, évente használják – áll a közleményben.

A megkérdezettek 75 százaléka alapvetően elégedett a digitális ügyintézési lehetőségek színvonalával. Szektorokra bontva

  • a bankok vezetik az elégedettségi toplistát (84 százalék elégedett),
  • második helyen a távközlési szolgáltatók (76 százalék),
  • a dobogó harmadik helyén pedig a közigazgatás (73 százalék) áll,
  • a lista végén a biztosítók vannak (68 százalék) a felmérés szerint.

Bodnár Zsigmond, a FaceKom ügyvezetője a közleményben kiemelte: a bankok digitális fejlettségéhez az elmúlt években a többi szolgáltató is felzárkózott, amit jól mutat, hogy a lakosság is egyre inkább használja és kényelmesnek találja például a közműszolgáltatók, valamint a közigazgatási szektor digitális felületeit.

A FaceKom Kft. távoli nagyvállalati digitális ügyfélazonosítást, elektronikus aláírást és kapcsolódó ügyfélkiszolgálást biztosító digitális megoldásokat nyújt a pénzügyi, a közmű, a fintech és a közigazgatási szektor szereplői részére. A cég a közlemény szerint a hazai pénzügyi szektorban piacvezető a távoli digitális ügyfélazonosítás területén.

Tervezed, lefoglalnád a nyaralást? Készülsz az iskolakezdésre? Szükséged van még hozzá plusz pénzre? Add meg a Személyi kölcsön igénylés | Zöldszemélyikölcsön (zoldszemelyikolcson.hu) oldalunkon mekkora összeget szeretnél és mi megküldjük ajánlatainkat!

#digitális #bank #közmű #telekommunikáció #közigazgatás #fintech

digitális megoldások

Forrás: www.mti.hu

MTI 2023. augusztus 9., szerda 12:17

magyarok

MEGOSZTÁS

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE ÉS ÉRTESÜLJ ELSŐK KÖZÖTT A HITELEKKEL, TÁMOGATÁSOKKAL KAPCSOLATOS ÚJDONSÁGOKRÓL!

Fontos számunkra, hogy a szabadfelhasználású hitel, személyi kölcsön iránt érdeklődők minél frissebb információkhoz jussanak, ezért lehetőséget teremtünk a kérdések feltételére, illetve a folyamatos információküldésre a heti hírlevél keretében. Köszönjük, ha feliratkozol hírlevelünkre!

KORÁBBI HÍREK

kivitelezői felelősségbiztosítás
kivitelezői felelősségbiztosítás

Kivitelezői felelősségbiztosítás

Kötelező tervezői és kivitelezői felelősségbiztosítás megoldást kell kötni minden érintett vállalkozásnak 2025.január 15-től! Régi felelősségbiztosítások nem érvényesek. Nem csak akkor szükséges a biztosítás, amikor bejön

TOVÁBB OLVASOM »
otthonfelújítási
otthonfelújtási

Otthonfelújítási program változások

Az Energiaügyi Minisztérium (EM) kezdeményezésére az otthonfelújítási program finomhangolását szolgáló javaslatokat tekintettek át az érintett tárcák, pénzügyi és szakmai közreműködő szervezetek képviselői – jelentette be

TOVÁBB OLVASOM »
bruttó
bruttó átlagkereset

Növekvő bruttó átlegkereset

2024 júliusában a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 636 700, a kedvezmények figyelembevételével számolt nettó átlagkereset 438 400 forint volt. A bruttó átlagkereset 13,9,

TOVÁBB OLVASOM »
napelem
napelem

20ezer támogatott napelem beruházás

Meghaladta a húszezret a támogatott kérelmek száma a modern napelem rendszerek létesítésére ösztönző pályázaton – közölte az Energiaügyi Minisztérium (EM) szombaton az MTI-vel. A nyertes

TOVÁBB OLVASOM »
Facebook

Kattints és csatlakozz
Privát Facebook csoportunkhoz!

Ne maradj le az új információkról!

zoldszemelyikolcson_logo

- HITELTIPPEK, SEGÍTSÉG MINDENKINEK -