HÍREK

Digitális megoldásokkal élünk

Felmérés: mindennapos a digitális csatornán történő ügyintézés

Ma már mindennapos a digitális csatornán történő – például számítógépes vagy mobil applikációs – ügyintézés, amelyet a lakosság több mint 80 százaléka használ valamilyen formában. Leginkább a bankok, a távközlési és közigazgatási szektor megoldásaival elégedettek, míg legkevésbé a biztosítási szektorral – közölte a FaceKom ügyfélkiszolgáló digitális megoldásokat nyújtó társaság szerdán az MTI-vel országos, reprezentatív kutatása alapján.

A kutatás eredményei a 18-65 éves magyar népességre reprezentatívak, az adatfelvételt standardizált módszerrel végezték júliusban. A felmérésben azt vizsgálták, hogyan látja a lakosság a nagy hazai szolgáltatók digitális fejlettségét, milyen gyakran használja, mennyire elégedett az ilyen csatornákon elérhető ügyintézési lehetőségekkel.

A közleményben kiemelték: az ügyfelek leginkább a bejelentkezéssel és ügyfélazonosítással elégedettek. Ugyanakkor úgy vélik, hogy a visszajelzést, elégedettségmérést érdemes még fejleszteniük a szolgáltatóknak.

A válaszadók 48,8 százaléka jelezte, hogy hetente használja a banki digitális ügyintézést. A termékek, ügyek jellegéből következik, hogy a távközlési szolgáltatók és közműszolgáltatók felületeit jellemzően inkább havonta, míg a biztosítók és a közigazgatás digitális ügyintézési lehetőségeit ritkábban, évente használják – áll a közleményben.

A megkérdezettek 75 százaléka alapvetően elégedett a digitális ügyintézési lehetőségek színvonalával. Szektorokra bontva

  • a bankok vezetik az elégedettségi toplistát (84 százalék elégedett),
  • második helyen a távközlési szolgáltatók (76 százalék),
  • a dobogó harmadik helyén pedig a közigazgatás (73 százalék) áll,
  • a lista végén a biztosítók vannak (68 százalék) a felmérés szerint.

Bodnár Zsigmond, a FaceKom ügyvezetője a közleményben kiemelte: a bankok digitális fejlettségéhez az elmúlt években a többi szolgáltató is felzárkózott, amit jól mutat, hogy a lakosság is egyre inkább használja és kényelmesnek találja például a közműszolgáltatók, valamint a közigazgatási szektor digitális felületeit.

A FaceKom Kft. távoli nagyvállalati digitális ügyfélazonosítást, elektronikus aláírást és kapcsolódó ügyfélkiszolgálást biztosító digitális megoldásokat nyújt a pénzügyi, a közmű, a fintech és a közigazgatási szektor szereplői részére. A cég a közlemény szerint a hazai pénzügyi szektorban piacvezető a távoli digitális ügyfélazonosítás területén.

Tervezed, lefoglalnád a nyaralást? Készülsz az iskolakezdésre? Szükséged van még hozzá plusz pénzre? Add meg a Személyi kölcsön igénylés | Zöldszemélyikölcsön (zoldszemelyikolcson.hu) oldalunkon mekkora összeget szeretnél és mi megküldjük ajánlatainkat!

#digitális #bank #közmű #telekommunikáció #közigazgatás #fintech

digitális megoldások

Forrás: www.mti.hu

MTI 2023. augusztus 9., szerda 12:17

magyarok

MEGOSZTÁS

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE ÉS ÉRTESÜLJ ELSŐK KÖZÖTT A HITELEKKEL, TÁMOGATÁSOKKAL KAPCSOLATOS ÚJDONSÁGOKRÓL!

Fontos számunkra, hogy a szabadfelhasználású hitel, személyi kölcsön iránt érdeklődők minél frissebb információkhoz jussanak, ezért lehetőséget teremtünk a kérdések feltételére, illetve a folyamatos információküldésre a heti hírlevél keretében. Köszönjük, ha feliratkozol hírlevelünkre!

KORÁBBI HÍREK

szallas.hu
turizmus

Pünkösd idején sokan utaznak majd

Pünkösd idején majdnem annyian utaznak, mint húsvétkor. Pünkösd idején közel annyian utaznak idén, mint húsvétkor a Szallas.hu előfoglalási adatai alapján. Régiós összesítésben Észak-Magyarország és a

TOVÁBB OLVASOM »
árak
fogyasztói árak

A fogyasztói árak nőttek

3,7%-kal nőttek átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapjához képest. 2024. áprilisban a fogyasztói árak átlagosan 3,7%-kal haladták meg az egy évvel korábbiakat.

TOVÁBB OLVASOM »
ChatGPT
zöldenergia

Nőtt a zöld járműpark Magyarországon

EM: négy év alatt több mint hétszeresére nőtt a tisztán zöld járműpark Magyarországon. A zöld rendszámmal Magyarországon forgalomba helyezett gépkocsik száma 2024. április végére felülmúlta

TOVÁBB OLVASOM »
használtautó
üzemanyag

Üzemanyagár referenciaértéke

Nagy Márton: az üzemanyagár referenciaértéke a szomszédos országok átlaga lesz. A kormány elfogadta a kereskedők javaslatát, és úgy döntött, hogy az üzemanyagár referenciaértéke a szomszédos

TOVÁBB OLVASOM »
kgfb
Erste Bank

Nőtt az Erste nyeresége

Jelentősen nőtt az Erste Bank nyeresége az első negyedévben. A növekvő működési bevételeknek és a kontrollált költségeknek köszönhetően az egy évvel korábbinál jobb eredménnyel zárta

TOVÁBB OLVASOM »
Facebook

Kattints és csatlakozz
Privát Facebook csoportunkhoz!

Ne maradj le az új információkról!

zoldszemelyikolcson_logo

- HITELTIPPEK, SEGÍTSÉG MINDENKINEK -