HÍREK

Alfa Biztosító új jövőképet vázolt

Készül a biztosítási piac átalakulására az Alfa Biztosító

Az Alfa Biztosító készül a biztosítási piac átalakulására, az értékesítési csatornák változására, fontosnak tartja a gyors alkalmazkodást és az ügyfélkapcsolatok fejlesztését – mondták az Alfa biztosító vezetői a társaság csütörtöki sajtótájékoztatóján Budapesten.

Lehel Gábor, a tulajdonos Vienna Insurance Group (VIG) igazgatósági tagja úgy látja, hogy a biztosítás fogalma átalakul, a hagyományos biztosítások mellett teret nyernek a biztosítást tartalmazó egyéb termékek, és olyan szolgáltatások jelennek meg, amelyek nem közvetlenül kárkifizetéshez kapcsolódnak. Új szolgáltatáscsomagjaik többek között a vagyonkezelésen és nyugdíjalapokon keresztül a pénzügyi gondoskodás kiterjesztésére összpontosítanak, illetve egészségügyi és lakhatáshoz kapcsolódó szolgáltatásokra. Ezzel együtt felértékelődik az ügyfélkapcsolat jelentősége, egyre nagyobb szerephez juthatnak a hibrid értékesítési megoldások – tette hozzá.

Bodor Péter, az Alfa Biztosító vezérigazgató-helyettese a biztosító előtt álló nehézségek közül kiemelte az inflációs nyomást, amely növeli a kárkifizetések összegét, viszont csökkenti az ügyfelek biztosításra elkölthető jövedelmét és megtakarításait. Kihívásként értékelte a digitális fejlődést is, egyre általánosabb a teljes körű online kiszolgálás iránti igény.

Zatykó Péter, Az Alfa Biztosító elnök-vezérigazgatója hozzátette, hogy az 1,4 millió magyarországi ügyfél jelentős része még mindig nem érhető el a világhálón keresztül. Bár az online kárbejelentések aránya már meghaladja a 60 százalékot, de az elektronikus kapcsolattartás aránya még csupán 24 százalék, ezért a személyes ügyfélkiszolgálás továbbra is fontos.

A társaság vezetője szerint a következő évek legfontosabb szempontja az alkalmazkodás lesz. Az elmúlt években gyorsan követték egymást a kihívások a járványtól kezdve a háborún át az inflációig, és a biztosítók ma már a klímaváltozás hatásait is egyre jobban érzik. A társaság például a tavalyi azonos időszakhoz képest 45 százalékkal nagyobb összeget fizetett ki idén augusztus végéig meteorológiai károkra – tette hozzá.

A korábban az Aegon leányvállalataként működő társaság 2023. augusztus 1. óta működik Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. néven. A korábbi anyavállalat 2020-ban döntött a közép- és kelet-európai érdekeltségek eladásáról. A névváltás nem érinti az ügyfeleket, nem jelent változást a vállalat működésében, termékeiben és kötelezettségeiben sem.

A társaságban a magyar állam kisebbségi tulajdonnal rendelkezik. A többségi részesedést az osztrák Vienna Insurance Group (VIG), Közép- és Kelet-Európa egyik legnagyobb biztosítási vállalatcsoportja birtokolja. A csoporthoz 30 országban több mint 50 biztosítótársaság és nyugdíjpénztár tartozik. Csaknem 29 ezer munkavállalót foglalkoztatnak és több mint 28 millió ügyfelet szolgálnak ki.

A sajtótájékoztatón bemutatott adatok szerint mind csoportszinten, mind belföldön eredményes fél évet zártak az idén. A VIG 7,3 milliárd eurós díjbevételt ért el. Ez 10,8 százalékos növekedés a tavalyi azonos időszakhoz viszonyítva. A magyarországi díjbevétel az év első 6 hónapjában megközelítette a 93 milliárd forintot, 16,3 százalékkal haladva meg a tavalyit.

Új vagy használt autót vásárolnál? Utazást tervezel? Lakásfelújításba vágtok bele?  Szükséged van még hozzá plusz pénzre? Add meg a Személyi kölcsön igénylés | Zöldszemélyikölcsön (zoldszemelyikolcson.hu) oldalunkon mekkora összeget szeretnél és mi megküldjük ajánlatainkat!

alfa biztosító

#alfa_biztosító #vienna_insurance #biztosító #biztosítás #díjbevétel

Forrás: www.mti.hu

MTI 2023. szeptember 7., csütörtök 14:48

ChatGPT

MEGOSZTÁS

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE ÉS ÉRTESÜLJ ELSŐK KÖZÖTT A HITELEKKEL, TÁMOGATÁSOKKAL KAPCSOLATOS ÚJDONSÁGOKRÓL!

Fontos számunkra, hogy a szabadfelhasználású hitel, személyi kölcsön iránt érdeklődők minél frissebb információkhoz jussanak, ezért lehetőséget teremtünk a kérdések feltételére, illetve a folyamatos információküldésre a heti hírlevél keretében. Köszönjük, ha feliratkozol hírlevelünkre!

KORÁBBI HÍREK

kgfb
átlagkereset

Nőtt a bruttó átlagkereset

A bruttó átlagkereset 658 400 forint volt 2024. márciusban, 13,9%-kal haladta meg az egy évvel korábbit. 2024. márciusban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete

TOVÁBB OLVASOM »
autó
autó

AutoWallis : márkakereskedéseket nyit

Az AutoWallis csoport Renault és Dacia márkakereskedést nyit Budapesten. Közös vállalatot alapított 50-50 százalékos tulajdoni arányban az AutoWallis csoport portugál partnerével, a Salvador Caetano csoporttal.

TOVÁBB OLVASOM »
AutoWallis
autó

Csökkent az AutoWallis nyeresége

Csökkent az AutoWallis árbevétele és nyeresége. Az AutoWallis csoport 89,1 milliárd forint árbevételt ért el az első negyedévben. 11 százalékkal kevesebbet, mint az előző év

TOVÁBB OLVASOM »
autómárka
autó

Újabb két kínai autómárka jelenik meg

Újabb két kínai autómárka jelenik meg Magyarországon. Újabb két kínai autómárka jelenik meg a magyarországi autópiacon. A SERES Automotive járműveinek kizárólagos importőri szerződését csütörtökön Budapesten

TOVÁBB OLVASOM »
szallas.hu
turizmus

Pünkösd idején sokan utaznak majd

Pünkösd idején majdnem annyian utaznak, mint húsvétkor. Pünkösd idején közel annyian utaznak idén, mint húsvétkor a Szallas.hu előfoglalási adatai alapján. Régiós összesítésben Észak-Magyarország és a

TOVÁBB OLVASOM »
Facebook

Kattints és csatlakozz
Privát Facebook csoportunkhoz!

Ne maradj le az új információkról!

zoldszemelyikolcson_logo

- HITELTIPPEK, SEGÍTSÉG MINDENKINEK -