HÍREK

Digitális megoldásokkal élünk

Felmérés: mindennapos a digitális csatornán történő ügyintézés

Ma már mindennapos a digitális csatornán történő – például számítógépes vagy mobil applikációs – ügyintézés, amelyet a lakosság több mint 80 százaléka használ valamilyen formában. Leginkább a bankok, a távközlési és közigazgatási szektor megoldásaival elégedettek, míg legkevésbé a biztosítási szektorral – közölte a FaceKom ügyfélkiszolgáló digitális megoldásokat nyújtó társaság szerdán az MTI-vel országos, reprezentatív kutatása alapján.

A kutatás eredményei a 18-65 éves magyar népességre reprezentatívak, az adatfelvételt standardizált módszerrel végezték júliusban. A felmérésben azt vizsgálták, hogyan látja a lakosság a nagy hazai szolgáltatók digitális fejlettségét, milyen gyakran használja, mennyire elégedett az ilyen csatornákon elérhető ügyintézési lehetőségekkel.

A közleményben kiemelték: az ügyfelek leginkább a bejelentkezéssel és ügyfélazonosítással elégedettek. Ugyanakkor úgy vélik, hogy a visszajelzést, elégedettségmérést érdemes még fejleszteniük a szolgáltatóknak.

A válaszadók 48,8 százaléka jelezte, hogy hetente használja a banki digitális ügyintézést. A termékek, ügyek jellegéből következik, hogy a távközlési szolgáltatók és közműszolgáltatók felületeit jellemzően inkább havonta, míg a biztosítók és a közigazgatás digitális ügyintézési lehetőségeit ritkábban, évente használják – áll a közleményben.

A megkérdezettek 75 százaléka alapvetően elégedett a digitális ügyintézési lehetőségek színvonalával. Szektorokra bontva

  • a bankok vezetik az elégedettségi toplistát (84 százalék elégedett),
  • második helyen a távközlési szolgáltatók (76 százalék),
  • a dobogó harmadik helyén pedig a közigazgatás (73 százalék) áll,
  • a lista végén a biztosítók vannak (68 százalék) a felmérés szerint.

Bodnár Zsigmond, a FaceKom ügyvezetője a közleményben kiemelte: a bankok digitális fejlettségéhez az elmúlt években a többi szolgáltató is felzárkózott, amit jól mutat, hogy a lakosság is egyre inkább használja és kényelmesnek találja például a közműszolgáltatók, valamint a közigazgatási szektor digitális felületeit.

A FaceKom Kft. távoli nagyvállalati digitális ügyfélazonosítást, elektronikus aláírást és kapcsolódó ügyfélkiszolgálást biztosító digitális megoldásokat nyújt a pénzügyi, a közmű, a fintech és a közigazgatási szektor szereplői részére. A cég a közlemény szerint a hazai pénzügyi szektorban piacvezető a távoli digitális ügyfélazonosítás területén.

Tervezed, lefoglalnád a nyaralást? Készülsz az iskolakezdésre? Szükséged van még hozzá plusz pénzre? Add meg a Személyi kölcsön igénylés | Zöldszemélyikölcsön (zoldszemelyikolcson.hu) oldalunkon mekkora összeget szeretnél és mi megküldjük ajánlatainkat!

#digitális #bank #közmű #telekommunikáció #közigazgatás #fintech

digitális megoldások

Forrás: www.mti.hu

MTI 2023. augusztus 9., szerda 12:17

magyarok

MEGOSZTÁS

IRATKOZZ FEL HÍRLEVELÜNKRE ÉS ÉRTESÜLJ ELSŐK KÖZÖTT A HITELEKKEL, TÁMOGATÁSOKKAL KAPCSOLATOS ÚJDONSÁGOKRÓL!

Fontos számunkra, hogy a szabadfelhasználású hitel, személyi kölcsön iránt érdeklődők minél frissebb információkhoz jussanak, ezért lehetőséget teremtünk a kérdések feltételére, illetve a folyamatos információküldésre a heti hírlevél keretében. Köszönjük, ha feliratkozol hírlevelünkre!

KORÁBBI HÍREK

autó
MBH Bank

MBH: 76 forint osztalékot fizet

Az MBH Bank 76 forint osztalékot fizet részvényenként. Az MBH Bank Nyrt. 24,512 milliárd forint, részvényenként 76 forint osztalékot fizet a 2023-as eredményéből. Amelynek a

TOVÁBB OLVASOM »
szja
foglalkoztatás

Biztonságos munkahelyek

NGM helyettes államtitkár: a kormány elkötelezett a biztonságos munkahelyek mellett. A kormány elköteleztetett a foglalkoztatás bővítése mellett, biztonságos munkahelyek megteremtésével, hogy minél több munkavállaló dolgozhasson,

TOVÁBB OLVASOM »
AutoWallis
munkabér

Munkabér munkahelyválasztási szempont

Még mindig a munkabér az elsődleges munkahelyválasztási szempont Magyarországon. A munkahelyválasztásnál a magyar munkavállalók számára 2024-ben is a vonzó munkabér és juttatási csomag az elsődleges.

TOVÁBB OLVASOM »
MNB
alapkamat

Csökkent az MNB alapkamat

 Az MNB 50 bázisponttal csökkentette a alapkamat mértékét A Magyar Nemzeti Bank (MNB) Monetáris Tanácsa 50 bázisponttal 7,75 százalékra csökkentette a  alapkamat mértékét. A kamatfolyosó

TOVÁBB OLVASOM »
autómárka
átlagkereset

A bruttó átlagkereset nőtt

A bruttó átlagkereset 605 400 forint volt 2024. februárban, 14,0%-kal magasabb, mint egy évvel korábban 2024. februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 605

TOVÁBB OLVASOM »
Facebook

Kattints és csatlakozz
Privát Facebook csoportunkhoz!

Ne maradj le az új információkról!

zoldszemelyikolcson_logo

- HITELTIPPEK, SEGÍTSÉG MINDENKINEK -